2006

MOSTOSTAL PŁOCK
– Baza Paliw nr 4 w Rejowcu Poznańskim – Operator Logistyczny Paliw Płynnych

Wytworzenie drugiego dna w technologii TANK-SYSTEM wraz z instalacją monitoringu podciśnieniowego w trzech zbiornikach paliwowych o poj. V=10.000m3 każdy.

Czas realizacji wrzesień/ październik 2006 r.


KB Pomorze Gdańsk
– Baza Paliw nr 21 w Dębogórzu – Operator Logistyczny Paliw Płynnych

Zabezpieczenie antykorozyjne zbiornika paliwowego V-18.000 m3.
Malowanie zewnętrznych powierzchni zbiornika, laminowanie dna, pierwszej cargi oraz wewnętrznej powierzchni dachu pływającego.

Przygotowanie powierzchni – czyszczenie strumieniowo – ścierne do kl. Sa 2,5
Malowanie zewnętrznych powierzchni – zestaw epoksydowo – poliuretanowy firmy HEMPEL
Laminowanie – farba antystatyczna EPITAN 66 firmy OLIVA

Czas realizacji sierpień/ październik 2006 r.


HYDROBUDOWA S.A. Gdańsk
– Baza Paliw nr 5 w Emilianowie – Operator Logistyczny Paliw Płynnych

Zabezpieczenie antykorozyjne zewnętrznych powierzchni czterech zbiorników paliwowych o pojemności V-5.000 m3 każdy.

Przygotowanie powierzchni – czyszczenie wodą o ciśnieniu 1500 bar do stopnia WJ2 wg NACE Nr/SSPC-SP12 oraz FR według standardu Hempla.
Malowanie zewnętrznych powierzchni – zestawem epoksydowo-poliuretanowym firmy Hempel.

Prace wykonano przy napełnionych paliwem zbiornikach.

Czas realizacji sierpień/ wrzesień 2006 r.


Zakłady Chemiczne Police SA
– Stacja Paliw

Zabezpieczenie antykorozyjne wraz z wytworzeniem drugiego płaszcza w technologii TANK – SYSTEM czterech zbiorników paliwowych V = 12, 10, 2×24 m3 . Instalacja i uruchomienie systemu monitoringu wycieku.

Czas realizacji kwiecień/ maj 2006 r.


PKN ORLEN
– Baza Magazynowa nr 93 w Nowej Soli

Zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrznych powierzchni dwóch zbiorników paliwowych V=2000m3.
Przygotowanie powierzchni – czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni do kl. Sa 2,5
Malowanie wewnętrznych powierzchni dachu wraz z konstrukcją wsporczą, górnej cargi – farba antystatyczna EPITAN 66 firmy OLIVA
Wytworzenie w zbiornikach drugiego dna i drugiego płaszcza do wysokości 0,3 m pierwszej cargi w technologii TANK SYSTEM

Czas realizacji styczeń, kwiecień 2006 r.